De què parlem, d’inclusió o d’escola inclusiva? Un esbós de l´estat de la qüestió
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
La poesia clàssica, a través del diàleg
En aquest article, s’hi proposa realitzar una intervenció didàctica --basada en la discussió literària centrada en p...
¿Mejoramos nuestra capacidad de gestión emocional?
Observar per avalur a l’etapa de 0 a 6 anys
L’observació és l’eina fonamental per poder avaluar amb l’objectiu d’obtenir informació i reflexionar sob...
Qüestions de gènere
Em sembla interessant que posem damunt la taula quines són les formes, les maneres de fer i de pensar de tot allò que considerem «...
El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
El Blog del Camino: una experiencia educativa 2.0