Per una pedagogia de la trobada
Les trobades cara a cara són aquelles situacions d’interacció en les quals la persona adulta es dirigeix a un únic interloc...
Conversación entre Amparo Tomé y Francesco Tonucci. “Los estereotipos se mantienen en la social...
Patrimonis com a passatges connectius
En aquest article, s'hi comparteixen experiències i reflexions al voltant de l'educació patrimonial vinculada a escoles a nivell intern...
Ningú hauria de ser invisible en un centre educatiu
La participació de la comunitat educativa en el consell escolar facilita el flux d’informació i el funcionament d’un centre ...
A propòsit d’escriure i de descriure
Hi ha diverses categories de descripcions: de personatges, d’objectes i de llocs. Descriure els personatges ajuda a aconseguir que el tex...
Investiguem la cultura de la nostra gent gran
Aquest treball és fruit d’un projecte de cooperació en el qual intervé l’alumnat del segon cicle d’ed...
Aprendemos a jugar al ajedrez (primera parte)
Benestar a la feina: actitud, mirada, competències, equip
Benestar a la feina: actitud, mirada, competències, equip Montserrat Ruiz Martín, Sandra Memminger Ruiz, Esther Malla Amador En aquest ar...