¿Poder o autoridad?
La programación didáctica en la enseñanza del Dibujo: Artes plásticas
En el disseny d’un currículum s’han de tenir en compte les característiques i singularitats de l’alumnat, dels docents...
La formación permanente del profesorado de educación física mediante un entorno virtual de ens...
La sociedad actual, definida por Assmann (2002) como la "sociedad aprendiente o de los aprendizajes emergentes", presenta unas necesidade...
Reseñas
De l’ou com bota a l’ou com balla (o de com ens va fer ballar el cap)
En aquest article, s'hi explica com, a partir d'un fet accidental que ens va passar, amb el grup classe de cinquè B de l'IEA Oriol Marto...
Al CEIP El Viver hem aconseguit que la formació formi part de la vida del centre.
Aquest article és el resum del que hem fet per millorar les competències matemàtiques del nostre alumnat a partir d'un procés de form...
Paraules viatgeres.
De vegades, les activitats que ens plantegem de fer a l'escola superen de molt les expectatives que tenim d'allò que volíem obtenir. I ...
El racó de construccions o de lògica matemàtica.
A les aules d'infantil, hi trobem, dia rere dia, moltes situacions que considerem fonamentals per realitzar certs aprenentatges que corre...