Acompanyar en el canvi: el pas de primària a secundària.
Som professionals de l'educació i treballem a la zona de Calvià (Mallorca), en concret a Magalluf i Son Ferrer. L'objectiu d'aquest art...
L’espai del joc simbòlic.
Si el clima de l'aula és atractiu i generador d'idees i de recursos, les criatures se senten lliures per ser, per pensar, per sentir i p...
¿Árboles o portátiles?
Mientras las investigaciones alertan sobre los riesgos psicológicos de pasar más de dos horas diarias frente al ordenador y muchos padr...
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Una exposició virtual sobre l´holocaust
Una exposició virtual sobre l’holocaust Adaptar-se a temps de pandèmia José Ignacio Madalena Calvo IES Ausiàs March. Manises...
Una mirada a la pedagogia lenta en l’educació
Mestres sense aula
En aquests temps de pandèmia han estat molts –i n’hi ha hagut de totes formes i colors– els sentiments, els patiments, les im...
Fem-nos sentir perquè la veu dels infants sigui escoltada a l’escola
Els nens i les nenes han de disposar d’un espai, d’un lloc on puguin expressar lliurement la seva opinió, i encara més si es...