Del pensamiento crítico a la actitud crítica
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la f...
El jardí lingüístic de l'aula
El jardí lingüístic de l’aula Amparo Tuson Valls Universitat Autònoma de Barcelona A les pàgines que segueixen plantege...
El Programa Socioeducatiu per la Recuperació de El Ingenio-El Puche: promovent sinèrgies educat...
L'article recull la construcció i el desenvolupament d'un programa comunitari en un barri perifèric d'Almeria, amb la intencionalitat d...
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. Connectant mapes conceptuals, mur...
L'evidència en la pràctica: Connectant mapes conceptuals, murals i neurones per un aprenentatge significatiu i funcional Evidència apli...
Puget Sound Community School, o el derecho a ser uno mismo
Més que l’adquisició de continguts o el desenvolupament de determinades competències i habilitats, «el principal obje...
Alumnat amb trastorn de l’espectre autista
Malgrat el gran interès que suscita l’autisme en totes les variants que presenta, ens trobem amb un gran desconeixement davant d’aq...