Una mirada crítica sobre los efectos de la evaluación externa de centros
Sólo tiene sentido realizar la evaluación externa si ayuda a comprender el funcionamiento de la institución, si favorece el desarrollo...
El metadiscurso como estrategia didáctica
Una de mis alumnas de segundo de bachillerato está en crisis y el problema no es hormonal. La disparidad entre esfuerzo invertido y resu...
Participar en la escuela: fuente de riqueza y bienestar
L’educació en temps de crisi sanitària
L’impacte de la pandèmia provocada per la covid-19 ha canviat el món i alguns aspectes de la nostra vida. El futur és incer...
Què vol dir ser una persona refugiada?
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
Som artistes
Durant el curs 2013-2014, l’escola Joan Maragall, de Lleida, va convertir-se en un museu on cada curs o cada cicle treballava un artista ...
(Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres
L’article mostra un projecte al grau de Primària de la UdL basat en l’aprenentatge intertransdisciplinari a través de l&rsqu...
Favorecer la toma de decisiones desde el Consejo de Pequeños
L’estructura organitzativa del centre afavoreix moments durant els quals els infants poden prendre decisions sobre temes que els afecten....