Educar a través de les arts
A Catalunya la presència d’alumnat d’origen estranger als centres docents es caracteritza perquè mostra una àmplia di...
Ensenyar, una feina estressant?
Una enquesta realitzada a docents de la comarca d’Osona ens permet confirmar que, per a un alt percentatge d’aquests professionals, l&rsq...
La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
Material para el alumnado: Favorecer la toma de decisiones desde el Consejo de Pequeños
«Mirem el cel»
Cada curs ens plantegem un projecte interdisciplinari, des de P3 fins a sisè, que sorgeix de les motivacions i els interessos de l’alumna...
Diari de vacances
Us proposem un seguit d'activitats emmarcades dins de les competències bàsiques que no és terreny estricte d'educació formal, o sigui...
Núm. 150: El públic aixeca el teló.
Planificación de programas: ¿un elemento de control o de transformación?