Qué miramos. Qué vemos. Qué leemos. Los medios como guiño para adquirir competencias
En el inicio del período vacacional el cansancio se acusa, puede abrumarnos y necesitamos cambiar la actividad cotidiana, con su urgenci...
Contenido del producto 295159
Processos clau de l’ensenyament
Processos d’innovació i millora en les pràctiques de l’equip d’orientació
El text següent exposa la manera com un centre educatiu amb una àmplia trajectòria en processos d’innovació i millora ...
Quins clàssics triem per a la secundària obligatòria?
Ampliar el corpus més enllà de les fronteres nacionals, seleccionar, d’entre «els grans llibres», els adequats per a c...
Notícies d’interès
Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...