Com sintonitzem amb les famílies de l’escola?
Aquest article recull reflexions sobre com es pot facilitar la relació entre la família i l’escola. Més que incorporar-hi n...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
El perfomance com a eina de redefinició del teatre escolar
Aquest article presenta el performance com una alternativa metodològica eficaç per redefinir el teatre escolar i resoldre diverses prob...
Llegim i creem a partir del món poètic de Brossa
Una de les funcions de la lectura i de l’escriptura és la de promoure el gaudi entre les persones que les practiquen, i treballar a parti...
Projectes amb servei a la comunitat
En aquest article d'opinió, Xus Martín, destaca algunes de les principals aportacions dels projectes amb servei a la comu...
Un observatori, un espai i una xarxa per mirar la professió docent
En aquest article, s'hi reflexiona sobre les xarxes d'intercanvi que promouen coneixement i s'hi presenta el cas de l'Observatori Interna...
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles L’article mostra la necessitat de conèixer les mirades específiques de cada disciplina i els vi...
Brossa i Martí i Pol, dos poetes per treballar la poesia a primària
En el present article es mostren les propostes educatives que ofereixen les fundacions Joan Brossa i Miquel Martí i Pol per treballar la ...