La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
El metadiscurso como estrategia didáctica
Una de mis alumnas de segundo de bachillerato está en crisis y el problema no es hormonal. La disparidad entre esfuerzo invertido y resu...
Som artistes
Durant el curs 2013-2014, l’escola Joan Maragall, de Lleida, va convertir-se en un museu on cada curs o cada cicle treballava un artista ...
(Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres
L’article mostra un projecte al grau de Primària de la UdL basat en l’aprenentatge intertransdisciplinari a través de l&rsqu...
Creatividad y cooperación: un caso práctico de aprendizaje basado en problemas aplicado al dise...
La experiencia que se narra a continuación se desarrolló durante el segundo trimestre del curso 2006-2007 en las aulas de tercero de ES...
El blog per descobrir el patrimoni natural a les aules de primària
La proposta didàctica que presentem té la finalitat d’oferir, a l’alumnat de cinquè d’educació prim&agra...
Andreu Adell, mestre de l’espai neorural La Terreta (Tremp). Imagine
Diuen que les primeres experiències professionals són determinants i ens empenyen cap a un camí o cap a un altre. Imagineu-vos qu...
La voz del profesorado y el alumnado de Rivas Vaciamadrid
El CEIP Dulce Chacón lleva participando los tres años consecutivos que se ha celebrado el proyecto de las audiencias públicas infantil...