Danza implicada
Desfer els nusos de gènere
En aquest article d'opinió, Isabel Carrillo afirma que la formació té la responsabilitat de promoure, de manera permanent, &egrav...
Conflictes: treballem en cercle
Com podem resoldre conflictes més enllà de l’arbitratge o la sanció? I, fins i tot, podem anar més enllà de l...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Assossec educatiu
En aquest article d'opinió, Francisco Luna afirma que, en un entorn tan accelerat i canviant com l'actual, la clau ja no ra...
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La comunicación oral en entornos educativos digitales
Ïo Valls Ratés Hemos vivido unos cursos en los que las sesiones presenciales quedaron desplazadas y la digitalización invadió el m...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología