Ressenya: Com s´aprenen les llengües en secundària
Val més prevenir que curar
A partir del plantejament de la dificultat que representava informar tot el claustre i tota l’escola sobre la prevenció de riscos laboral...
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Escriptura creativa per a l’apoderament a l’aula
Tradicionalment, a les aules de secundària i a la universitat, la literatura s’ha treballat seguint el model de transmissió del co...
Libros. Encuentros. Webs
Tècniques assertives
L’assertivitat és una habilitat social que consisteix a manifestar de forma clara, franca i respectuosa les pròpies opinions, emoc...
La planificació estratègica
Sovint, el projecte educatiu és una bona idea no aplicada; el projecte de direcció, un primer pas en la direcció adequada, i la planif...
Diferenciar entre leyenda y hecho histórico a través del relato y la gamificación
Esta propuesta incluye actividades para trabajar las cuatro habilidades lingüísticas (escuchar, hablar, leer y escribir) a través del r...