«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
Una productora de cinema a l’escola
La creació de curtmetratges no és una activitat especialment nova a l’entorn educatiu, però mercès als avenço...
L’avaluació en els processos de formació en centres
L’avaluació dels processos de formació del professorat esdevé una tasca complexa que abraça diferents aspectes que v...
Las altas capacidades y la creatividad
Llegir i escriure amb esperit mironià
Joan Miró definia el seu treball com el d'un jardiner. Deia que cal madurar les idees, deixar passar el temps. Miró s'apassionava i man...
Noticias de interés
Reseña
¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Graó, 202...
En contexto: «Haciendo historia»
«Haciendo historia» «Haciendo historia» es un proyecto educativo donde construimos un relato histórico mediante la utilizaci&...