Participar en la escuela: fuente de riqueza y bienestar
Los medios de comunicación en la educación artística
Los medios de comunicación siempre han sido elementos constitutivos importantes en la mayoría de materias desde la perspectiva de la di...
Un modelo competencial de formación de formadores
Competencias básicas de la persona formadora, Utilizaremos el género textual de la crónica porque, por un lado, nos permitirá recorre...
L´aprenentatge enmig de la pandèmia
L’aprenentatge enmig de la pandèmia Una nova oportunitat o el gran terrabastall? Laura Jacas Díaz Laura Becerra Serrano Institut Montg...
Prevenció i pautes d’actuació davant la nova grip en contextos escolars.
La nova grip pandèmica no difereix en simptomatologia o gravetat de la que és estacional. Afectarà una elevada proporció de criatures...
Processos d’innovació i millora en les pràctiques de l’equip d’orientació
El text següent exposa la manera com un centre educatiu amb una àmplia trajectòria en processos d’innovació i millora ...
Hacia dónde va la formación permanente en América Latina
Las tendencias y los desafíosLa impresión general que dejan los estudios, investigaciones e informes que hemos examinado a lo largo de ...
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia Federico Navarro, Delia Lerner, Alejandra Meneses, Karen López-Gil, Roxana Artal, Pab...