No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Cinema a l’aula
Segons Esther Gispert (2008): «Una imatge no és mai un món, sinó una imatge del món». Aquesta autora ens parla...
Música i educació emocional
L'educació emocional té com a objectiu desenvolupar competències emocionals (consciència i regulació emocional, tolerància a la fru...
Los portafolios digitales en la clase de historia
e-portafolio Bases teóricasLos portafolios son productos elaborados por el alumnado (en formato digital o en papel) en los que, mediante...
Alfabetización televisiva
Se ve, se siente… el sonido está presente.
Exprésate en el confinamiento
Exprésate en el confinamiento Judith Fernández Cando CIFP Santa Catalina. Aranda de Duero (Burgos) Este artículo pretende dar ejemplos ...
Encuentros
XXII Congreso Internacional Jornadas de Educaçao Histórica Murcia (España), 31 de mayo - 2 de junio de 2023 El grupo de investigaci...