Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Las imágenes como facilitadoras del aprendizaje
Professors, estudiants i investigadors coincideixen a ressaltar la importància de les imatges en el procés educatiu, com a dispositius q...
Libros: El documental como estrategia educativa
El otro no es igual que tú
La integración de alumando de la USEE
El cas que exposem presenta la integració d’una unitat de suport a l’educació especial (USEE) en un institut i com els seus ...
La lengua para orientar el propio aprendizaje
(long life learning).Esta perspectiva global, en la que se tiene que situar cualquier propuesta de excelencia en la educación que quiera...
La LOMCE ni toca ni pinta. Las ausencias de la ley
Comunicación efectiva en el aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...