El blog en el aula de historia: experiencias didácticas
La teoría que no tiene práctica no es teoría; la práctica que carece de teoría es rutina.Esta frase, que daba inicio a la segunda pa...
La gestió de la convivència al centre autònom
L'autonomia de centres ens ofereix grans possibilitats de generar uns processos de gestió de la convivència que puguin disposar al màx...
Experimentar amb materials a l’etapa 0-6.
Ensenyar ciències és organitzar situacions amb la finalitat dæajudar els infants a explicar-se què passa al seu voltant. Es tracta d...
Prácticas comisariales desde la educación
El auge de la educación en museosEn los últimos años hemos asistido al aumento de la importancia que se está concediendo a la educaci...
Ressenya: La lectura. Entre el paper i les pantalles
Produeix realitat virtual amb el teu alumnat
Microrelats i aprenentatges lingüístics
En aquest article, s’hi descriu un projecte d’escriptura literària dissenyat per millorar les competències lingüí...
Bases para una teoría general de la edición didáctica