Experimentar amb el cos: el moment màgic.
Sempre he cregut que, quan la curiositat de læinfant davant dæun objecte, el porta a qüestionar-se ½Què puc fer amb això?+, estem d...
Recursos para comprender el museo como agente educativo
Afortunadamente, de un tiempo a esta parte, están viendo la luz publicaciones que contienen experiencias de aprendizaje en los museos, c...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
El topo que quería saber quién se había hecho aquello en su cabeza HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il.) Barcelona. Beascoa, 2007 El topo i...
Treballem les habilitats orals amb l’eina Oralitat
Viure en comunitat vol dir, entre moltes altres activitats, compartir, decidir, consensuar, discutir, dialogar, reflexionar i comprendre....
Ressenya: Les veus del professorat. L´ensenyament i la gestió de les llengües a secundària
El Servei Educatiu del Baix Llobregat-6 i la promoció de la lectura
¡Los de 4.º cuentan!
En l’experiència que presentem, l’alumnat de quart d’ESO (15 anys) recupera la tradició d’explicar històr...
Biografía y autobiografía, un puente entre autores y aprendices