Opinió de Pilar Pérez
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Recursos per a la pràctica: Experimentar amb materials.
Les criatures dæeducació infantil tenen una tendència natural a manipular, a explorar, tot observant læentorn i els canvis que sæhi ...
Educar para crear
En las últimas décadas la forma en que niños y adolescentes se comunican y acceden a la información ha cambiado profundamente. La pre...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
Frank: La increíble historia de una dictadura olvidada ABADÍA, X. Madrid. Dibbuks, 2018 La propuesta de Ximo Abadia es muy interesante, p...
Benestar a l´escola. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes sabem que hi ha iniciatives que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de v...
La innovació com a motor del canvi
El present article pretén obrir nous horitzons en l’ensenyament de l’ortografia des d’un paradigma docent innovador: el m&egr...