Hi havia una vegada una escola que llegia
És impressionant passejar per l'escola, entrar a les aules i sentir les respostes de l'alumnat, veure l'interès de l'ensenyant, adonar-...
End of ESO trip
¿Por qué y para qué? Justificación y objetivosCada vez es más patente la necesidad de adquirir aprendizajes que potencien la capacid...
La asignatura de educación para la ciudadanía en el marco de un plan global de educación en va...
A la luz de la información recabada y de nuestra propia realidad, las circunstancias en las que se desenvuelve, en primaria, la aplicaci...
La transición en España: una valoración crítica
Introducción"La transición en España: una valoración crítica" es una propuesta didáctica que pretende aportar elementos de reflexi...
A toda máquina: literatura, cine y tecnociencia
La tecnología en el diseño curricularLa ciencia y la tecnología están presentes en todos los currículos de la enseñanza obligatoria...
Més enllà de la participació… més democràcia!
Més enllà de la participació… més democràcia! Marta Comas Sàbat Doctora en Sociologia de l’Educació, pr...
Lectura augmentada
Lectura augmentada Exemple d’una situació d’aprenentatge amb sentit per als estudiants Maite Monar van Vliet IES Juan de Garay. Val&#...
Temps per pensar?
Ni l’alumnat ni el professorat tenen temps per pensar. El model educatiu en el qual algunes persones disposaven de temps i de referents i...