A favor de las teorías “románticas” del siglo pasado
Parece mentira que metidos ya en la segunda década de este siglo XXI aparezcan en boca de responsables de distintas administraciones edu...
Enseñar a aprender: ¿ejercicios o problemas?
Laura, la estudiante del artículo precedente, ha sacado finalmente una buena nota en el examen de geografía, y ahora está centrando su...
Una imagen y mil palabras.
Cine en el aula de historia: La trinchera infinita
Cine en el aula de historia: La trinchera infinita Néstor Banderas Navarro Universidad de Valencia Presentamos una propuesta para la clas...
L’essencialitat de renaturalitzar l’educació
L’essencialitat de renaturalitzar l’educació Escola del Bosc de La Garrotxa (Girona) Escola del Bosc d’Espinelves (Girona) Esco...
Llengües, migracions i escola
Llengües, migracions i escola Júlia Llompart Esbert Universitat Autònoma de Barcelona El repte actual de l’escola és articul...
Possibilitats i complicitats entre el lleure educatiu i l´escola
Possibilitats i complicitats entre el lleure educatiu i l’escola Edgar Iglesias Vidal, Pere Soler Masó En aquest monogràfic hi present...
Tenir cura dels qui tenen cura
Als professionals que tenim l’encàrrec d’atendre els infants, els joves i les seves famílies, ens costa molt cuidar-nos de m...