Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
La bici de Ghislain Lambert
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
Aplicació: La pura veritat
Davant de la postveritat i de la manipulació en xarxes socials, és imprescindible que es desenvolupi la competència del pensament...
La recomanació de…
Carta per començar el curs (2)
La professora respon a l’alumne que li ha escrit una carta. Arribem a pactes, vosaltres voleu saber i jo vull que descobrim junts. Intent...
Les oposicions per a professorat de secundària
La convocatòria d’oposicions per a professorat de secundària fa que ens preguntem quin tipus de proves permeten seleccionar els do...