El perfomance com a eina de redefinició del teatre escolar
Aquest article presenta el performance com una alternativa metodològica eficaç per redefinir el teatre escolar i resoldre diverses prob...
Taps.
Aquesta experiència va sorgir de l'interès que van mostrar els nens i les nenes a partir d'un dia que havien de construir joguines reci...
Montserrat Rodríguez Navarro, directora Escuela Infantil Santo Ángel. “Mi escuela huele especia...
La socialització i la creativitat, pilars de l’educació
La socialització i la creativitat, pilars de l’educació Cristian Olivé Peñas Professor de llengua i literatura a secundà...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...
Un observatori, un espai i una xarxa per mirar la professió docent
En aquest article, s'hi reflexiona sobre les xarxes d'intercanvi que promouen coneixement i s'hi presenta el cas de l'Observatori Interna...
Rampes per moure’ns i pensar
Podem treballar física a educació infantil? Hi tenen cabuda les activitats relacionades amb la velocitat, les forces i el moviment? Aqu...