El valor de la lectura i el diàleg a l’ESO
Aquesta anàlisi es basa en la convicció estesa que el format digital no farà desaparèixer el llibre en paper, sinó que el complement...
Educació infantil i polítiques d´infància
No n’hi ha prou de parlar de la qualitat de l’educació infantil. Cal que es duguin a terme polítiques d’infànci...
Carta: Malditos profesores de gimnasia.
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Transeducar. Poètiques de la diversitat sexual
Transeducar és una proposta que impulsa diàlegs àgils i espais de llibertat als entorns educatius, formals i informals, en les di...
Para ayudar a comprender: ¿qué se debe hacer?, ¿qué se hace?, ¿qué se puede hacer?
Las tres preguntas que dan título a este artículo tratan de aclarar cuál es la distancia entre lo que se hace y lo que se podría lleg...
“Situaciones problema” y desarrollo de la competencia motriz en educación física escolar: cuest...
La enseñanza y el aprendizaje en educación física escolar han mostrado cambios muy relevantes en las últimas décadas, tanto desde el...
Las escuelas de verano, mucho más que formación del profesorado