Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
El huevo o la gallina
PonteVan: la FP en la calle
PonteVan: la FP en la calle Proyectos de innovación como instrumento de trabajo en el aula Ricardo Fernández Guerra Incorporar proyectos ...
Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
¿La infancia pasa demasiado tiempo sentada en una silla?
Javier Abad Ruiz de Velasco Favorecer la elección del tipo de postura sentada a adoptar en el aula y el lugar donde hacerlo es una cuesti...
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
Sobre l’acollida d’un nou grup
El valor de la paraula
El valor de la paraula Iniciem l’any de l’esperança amb un ambiciós pla de vacunació amb prioritat per als nostres avis, un...