Las emociones orientadas hacia la acción en el contexto de la actividad física y el deporte
GeneralidadesSi observamos las actividades físicas que realizan los niños y adolescentes durante sus horas de esparcimiento, también c...
Més enllà de la participació… més democràcia!
Més enllà de la participació… més democràcia! Marta Comas Sàbat Doctora en Sociologia de l’Educació, pr...
Satisfacción de los alumnos y alumnas con la educación física y su disposición ante las clases
El Grup d’Investigació en Ensenyament i Avaluació de l’Activitat Física i l’Esport de la Universitat Autò...
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola Guillermo Bautista Pérez, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Maria Casanovas Bayo Existei...
Información: ¿qué es el Centro Rural de Innovación Educativa de Teruel?
Es difícil hacerse a la idea de lo que es un centro rural de innovación educativa (CRIE), cómo se organiza, qué objetivos persigue y ...
Problemes de context real a les classes de matemàtiques.
En el marc del Grup Educació Matemàtica Crítica treballem, des de l'any 2005, al voltant d'activitats de matemàtiques que promoguin c...
La presencia de la educación física en el humanismo de Pedro Laín
Antes de nada, desde cualquiera de los ámbitos propios de la actividad física, es obligado lamentar la doble pérdida que para la const...
No ens rendim: caminem
No ens rendim: caminem Joan Domènech Francesch Mestre «Experiències anticipadores». Així anomenava Patrick Vivaret1 les inici...