La educación como restauración
Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
Mirando atrás, con agradecimiento
Después de casi veinte años trabajando con el proyecto Filosofía 3/18, debería ser capaz de contar alguna experiencia significativa, ...
El valor de la lectura i el diàleg a l’ESO
Aquesta anàlisi es basa en la convicció estesa que el format digital no farà desaparèixer el llibre en paper, sinó que el complement...
Educació infantil i polítiques d´infància
No n’hi ha prou de parlar de la qualitat de l’educació infantil. Cal que es duguin a terme polítiques d’infànci...
Carta: Malditos profesores de gimnasia.
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Transeducar. Poètiques de la diversitat sexual
Transeducar és una proposta que impulsa diàlegs àgils i espais de llibertat als entorns educatius, formals i informals, en les di...