Què, amb qui i com mengem.
En aquest moment de definició i construcció del nostre projecte educatiu, la comunitat educativa de l'escola Països Catalans, de Lleid...
Entrem dins d’un plànol.
A l'escola Fort Pienc, de Barcelona ciutat, utilitzem l'estratègia metodològica dels projectes de treball com a eina per assolir les co...
Del huerto a la gestión de la diversidad
Inicio del proyectoCuando el equipo educativo de la Escola Bressol (escuela infantil) Gespa (Cerdanyola, Barcelona) decidió iniciar un p...
Recursos para el aula: Puedo porque pienso que puedo
Puedo porque pienso que puedo El seguimiento al sacrificio para ser la número uno del bádminton; un sueño en forma de baloncesto que to...
Recomanacions de Bibliomèdia: Capitana Rosalie
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Capitana Rosalie FOMBELLE, T.; ARSENAULT, I. (il·l.) Alzira. Animallibres, 2021 La Rosalie, una nena de 5 an...
La transformació educativa des de les aules
La transformació educativa des de les aules En aquest «En profunditat» especial hem seleccionat bones pràctiques transferibles a l...
Fiestas, escenarios y espectáculos en la calle: nosotros trabajamos, ellos disfrutan
En este monográfico, en el que se pretende mostrar la relación existente entre la educación física, el humor y su posible transferenc...
Per què tanta violència contra les dones?
El nombre creixent de crims i agressions per violència de gènere ens genera moltes qüestions i sovint ens deixa sense respostes. L'art...