El humor y los cuentos en las clases de educación física
Algunas consideraciones de partidaEn el presente artículo presentamos una unidad didáctica diseñada para 1.º y 2.º de ESO, vinculada...
La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
Què, amb qui i com mengem.
En aquest moment de definició i construcció del nostre projecte educatiu, la comunitat educativa de l'escola Països Catalans, de Lleid...
Entrem dins d’un plànol.
A l'escola Fort Pienc, de Barcelona ciutat, utilitzem l'estratègia metodològica dels projectes de treball com a eina per assolir les co...
Del huerto a la gestión de la diversidad
Inicio del proyectoCuando el equipo educativo de la Escola Bressol (escuela infantil) Gespa (Cerdanyola, Barcelona) decidió iniciar un p...
Recursos para el aula: Puedo porque pienso que puedo
Puedo porque pienso que puedo El seguimiento al sacrificio para ser la número uno del bádminton; un sueño en forma de baloncesto que to...
Recomanacions de Bibliomèdia: Capitana Rosalie
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Capitana Rosalie FOMBELLE, T.; ARSENAULT, I. (il·l.) Alzira. Animallibres, 2021 La Rosalie, una nena de 5 an...
La transformació educativa des de les aules
La transformació educativa des de les aules En aquest «En profunditat» especial hem seleccionat bones pràctiques transferibles a l...