La persona alfabetitzada pot prendre la paraula de manera més lliure
Ensenyar a llegir i a escriure no és només una qüestió tècnica. Ensenyar a llegir i a escriure, igual que qualsevol altra acció edu...
Temps d’escola, temps de vida
El text pretén presentar una reflexió sobre l'ús del temps en l'àmbit educatiu, des de la convicció que educar és una activitat len...
El taller de construccions. Com el fem?
En el present article, escrivim, de forma narrativa, la dinàmica mitjançant la qual desenvolupem els tallers de construccions. Hem cent...
Frato
Retos actuales y desafíos inmediatos para una alfabetización física plena
Retos actuales y desafíos inmediatos para una alfabetización física plena Alberto Aibar Solana, José A. Julián Clemente Unive...
Implementació de les arts al currículum escolar: Créixer amb art
Implementació de les arts al currículum escolar: Créixer amb Art Paula Cueto, Isabel Bueno Al CEIP Manuel Núñez de Arenas vol...
El valor de la paraula
El valor de la paraula Iniciem l’any de l’esperança amb un ambiciós pla de vacunació amb prioritat per als nostres avis, un...
Biblioteca de Aula: Yo soy
BIBLIOTECA DE AULA Yo soy DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 2020 Martí, el protagonista de esta historia, hace todo lo que le dicen sus ...