Recuperant l’alè: famílies en desaceleració
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
Dibuixar: una manera de repensar.
En aquest article, us hi presentem uns exemples del que succeeix a la fase de representació mitjançant els dibuixos del que han fet els...
Els compromisos individuals i col·lectius de l´escola
Els compromisos individuals i col·lectius de l’escola Jaume Carbonell Sebarroja Jubilat. President del consell assessor del Diari de l...
Gemma Sebares-Valle, arqueóloga y divulgadora: «Enseñar cómo enseñar historia era todo un reto, y...
Una autodefinición: Entusiasta, enamorada de la arqueología y de la historia y adicta a los retos. Un lema de vida: Los cambios también...
Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...
Discriminació? No, gràcies!
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Geolocalització i Google Maps per fomentar l’activitat física
Amb els dispositius mòbils i les eines de geolocalització, podem dir que el món és a les nostres mans. Ens ajuden a planif...
Deporte y adolescencia: ¿compartir o competir?
La pràctica de l’esport, entès el fenomen esportiu com a activitat global i educativa, és realment una eina per treballar l...