Sin libro de texto en la clase
Un grup de tercer d’educació secundària presenta problemes de disciplina, que sorgeixen a partir de la manera d’impartir l&r...
Ara, més que mai, a l’escola amb el cos
Ara, més que mai, a l’escola amb el cos Núria Rodríguez Bodelón Mestra d’educació infantil. Psicopedagoga Escola ...
Padres e hijos en aprendizaje dialógico
El cos en la pedagogia Freinet
El cos ha estat sempre un element fonamental per a la pedagogia Freinet. Tant als congressos espanyols del Moviment Cooperatiu d’Escola P...
Material per a l’alumnat: Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de...
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...
Retos actuales y desafíos inmediatos para una alfabetización física plena
Retos actuales y desafíos inmediatos para una alfabetización física plena Alberto Aibar Solana, José A. Julián Clemente Unive...
Grups heterogenis en educació infantil
En aquest article d'opinió, Ares González reflexiona sobre els grups heterogenis.