Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Actuar y exigir
Actuar y exigir Trabajar juntos para un cambio más amplio y transformador Somos parte del problema, pero también somos parte de la soluci...
Això va sobre els refugiats?
A l’escola tendim a parlar molt de continguts i de competències, però no sempre trobem la manera d’endinsar-nos en tot plega...
Expresión corporal a través de un reto audiovisual
Expresión corporal a través de un reto audiovisual De lo individual a lo cooperativo Mar Montávez Martín, José Manuel Armada ...
José Eustáquio Romão: «Per un professor freirià, el primer és entendre el sistema simbòlic ...
El 1988, fa 30 anys, la Universitat de Barcelona va atorgar el doctorat honoris causa al pedagog brasiler Paulo Freire. Va ser la primera...
«No estoy de acuerdo con sus vidas»
«No estoy de acuerdo con sus vidas» Cuando se habla con el profesorado sobre los y las adolescentes, surgen las siguientes dudas: ¿es n...
Llegint un àlbum il·lustrat per expressar el model Terra
Aquesta experiència es basa en la reflexió sobre les idees que poden emergir del model Terra a partir de la lectura de l’àl...
La cooperación de cinco equipos en una unidad didáctica de baloncesto
La cooperación de cinco equipos en una unidad didáctica de baloncesto David Rodríguez Ruano Universidad de Vic (Barcelona) En este art&...