Investigar en ciències per dotar l’aula de primària de credibilitat
Què solem entendre per investigació científica i què caracteritza la indagació científica genuïna &eacu...
¿Cómo decírselo a la familia?
Algunas veces en nuestras aulas hay niños que nos preocupan por su comportamiento o por su nivel de desarrollo, mientras que sus padres ...
Victòria Alemany: «L’expressió corporal transforma l’alumnat com si es tractés de màgia»
Victòria Alemany considerava fonamental poder-se moure lliurement per aconseguir desenvolupar-se, tant des del punt de vista professional...
Mi pequeño Sasha, te amo hasta el infinito, ida y vuelta
El primer encuentroLo fuimos a conocer. Aunque pareciera infinitamente más pequeño, tenía 14 meses. Entró por la puerta con una sonri...
El eco en el proceso de alfabetización física
El eco en el proceso de alfabetización física Eduardo Generelo Lanaspa Universidad de Zaragoza Los medios de comunicación son, sin duda...
Involucrar: la clau per aprendre activament
Involucrar: la clau per aprendre activament José Blas García Pérez Mestre i professor associat a la Universitat de Múrcia Twitter:...
Àmbits per a l’aprenentatge i inclusió
Al document Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur Edgar Morin (2003) hi assenyala que «la supremacia d’u...
Indicadores de calidad de la atención temprana
El servicio de atención temprana: En cuanto a las niñas y los niños con necesidades educativas especiales, el servicio de atención te...