La interacció escolar des de la perspectiva coeducativa
Consigna de l’evidència La manera com ens dirigim i valorem el comportament de les criatures i les imatges que en tenim en funció del ...
Cuidar l’escola és pensar en la humanitat
Com tenim cura de la nostra escola? Tenint cura de nosaltres mateixes, dels nostres infants i dels que hi arriben des de l’abraçada amabl...
Terra i comunitat. Les atencions que ens sostenen
El naixement d’una persona no converteix la seva vida en una certesa. És solament una possibilitat que depèn que hi hagi altres pe...
Rastrejant per la xarxa… Utopedia #7
RASTREJANT PER LA XARXA Novetat a Utopedia! Episodi #7: Bien de Escuela En aquest episodi l’equip d’Utopedia es trasllada a l’IES Bo...
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
Comenius
Llegir el món: un esforç amb plaer Un dels debats més abrandats al voltant de l’escola consisteix a oposar plaer i esforç a ...
Ricardo Domínguez: «Les arts plàstiques són molt més que els actes de retallar i enganxar de...
L’especialitat de Ricardo Domínguez són les arts, més concretament, les plàstiques. I és que aquest llicencia...
La transició dels infantils
El trànsit entre etapes sempre és complicat, però esdevé en un moment especialment delicat quan té lloc entre les e...