Treintaicinco años de revuelta educativa
Treintaicinco años de revuelta educativa Pilar Gargallo Otero La Federación de movimientos de renovación pedagógica de Cataluñ...
Lideratge per a la cura, un nou paradigma per al benestar col·lectiu
El context i els qui en formen part donen lloc a centres molt diferents. Tanmateix, hi ha variables que fan que un centre mantingui un bo...
Són rumors, són rumors…
L’escola és inclusiva o no és escola. Amb aquesta premissa n’hem d’abordar el disseny. Així mateix, tot el que ...
Segur que… «Ara és demà»?
El debat sobre l’educació continua encallat. El marge per tirar endavant una proposta o una altra no té prou consens. Una ll&agrav...
Mi centro, mi montaña
El diseño de contextos de enseñanza-aprendizaje para el desarrollo de la motricidad
constreñimientos, affordancesEsta perspectiva tuvo influencia en gran parte de la investigación que se realizó a partir de la década ...
Nous actors a la comunitat escolar: el cas dels educadors socials
Enfront dels innombrables encàrrecs que actualment saturen l’activitat quotidiana de mestres i professorat, els autors de l’article...
La criança segura dins la societat de la impaciència
En aquest article d'opinió, Antonia García Fuentes apunta la necessitat que els adults siguem capaços de deixar fora de casa la u...