La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE
La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE Les famílies amb infants amb afectacions importants i a qui se’ls ha diag...
Integración del Programa de Responsabilidad Personal y Social en las clases de educación física
L’objectiu d’aquest capítol és il·lustrar el lector sobre la manera en què es poden integrar els continguts de...
Unes pràctiques mat3màt1ques
Experiència d'una alumna del pràcticum.
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
Cura i dietes digitals
El premi Pulitzer Michael Moss (2013), en el seu llibre «Adictos a la comida basura», diu: «Les empreses manipulen o exploten la bio...
Ensenyar a llegir en mitjans digitals
L’article parla d’una activitat didàctica de lectura de notícies en suports digitals realitzada amb alumnes de 7 i 8 anys d&...
Competència per a la transició ecològica?
«Educació socioambiental i patrimoni: De l’àmbit local a l’àmbit global» és una de les líni...
Recomanacions de Bibliomèdia: Riu de xocolate / Riu amunt, riu avall
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Riu de xocolate / Riu amunt, riu avall CAMPOMAR, E.; CARRANZA, A. PONS, C.; BERNAT, E. (il·l.) Tarragona. Ta...