Aprendizaje socioemocional y educación musical
Mètode de no-inculpació i assetjament escolar. Un cas a l´educació primària
Presentem una intervenció basada en el mètode de no-inculpació practicada per solucionar un cas d’assetjament escolar a un ...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
La riquesa de la vida
Som part del problema, però també som part de la solució. Cal que replantegem el nostre model econòmic i el nostre estil d...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
Atletismo: enfoque ludotécnico
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Componem música amb la tauleta tàctil
Les tauletes tàctils, utilitzades en el moment adequat i de manera adient, poden obrir escenaris nous dintre de l’aula de música, ...