Be a codemaker! Codificació per a infants creatius
Les noves generacions es mouen entre eines tecnològiques que faciliten el seu aprenentatge diari. Normalment, s’aprèn a emprar ein...
Poesia: d´Internet a l´aula. Els itineraris de Viu la poesia
La poesía ofrece diversas posibilidades para llevar a cabo un trabajo en clase que permita disfrutar de la lengua, e Internet las amplía...
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de las vivencias más m&...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Aprenentatge cooperatiu a l’aula i al centre
La recerca psicoeducativa ha mostrat moltes evidències sobre com l’aprenentatge cooperatiu millora el rendiment acadèmic dels estu...
Xavier Rubio: «Más que de gamificar soy partidario de explicar los contenidos con un juego»
Xavier Rubio: «Más que de gamificar soy partidario de explicar los contenidos con un juego» ¿Cómo te definirías? Dir...
“D’ahir i d’avui”, un projecte d’escola, interdisciplinari, intergeneracional i d’aprenentatge s...
En una societat com la nostra, caracteritzada per una pèrdua de valors socials i una manca de comunicació intergeneracional, és n...
Aprenent les característiques dels animals invertebrats mitjançant claus dicotòmiques
Experiència realitzada amb alumnat de tercer de primària durant la qual es van utilitzar claus dicotòmiques com a recurs per treb...