Un observatori, un espai i una xarxa per mirar la professió docent
En aquest article, s'hi reflexiona sobre les xarxes d'intercanvi que promouen coneixement i s'hi presenta el cas de l'Observatori Interna...
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles L’article mostra la necessitat de conèixer les mirades específiques de cada disciplina i els vi...
Material complementari. Taules de programació: Tinkering: de la mà al pensament
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació reproduïm les taules de programació de la proposta didàctic...
Motivación autodeterminada y conducta disciplinada en el aula de educación física
La disciplina en el aula de educación física hace referencia a las condiciones favorables que permiten el aprendizaje de los contenidos...
Materials didàctics per ensenyar el patrimoni: Entre el paper i el 2.0
A les darreres dues dècades, s'ha creat un bon grapat de recursos didàctics al voltant del patrimoni, amb la intenció comuna d'ajudar ...
Facilitación de la autonomía en el alumnado dentro de un modelo pedagógico de educación físi...
Un "modelo pedagógico de educación física y salud" y la importancia de la motivación en la creación de estilos de vida activosA pesa...
Patrimonis com a passatges connectius
En aquest article, s'hi comparteixen experiències i reflexions al voltant de l'educació patrimonial vinculada a escoles a nivell intern...
Encuentros
Encuentros I Congreso Edufisaludable: «Educación física y promoción de hábitos saludables» Encuentro virtual, 1-2 de oct...