El reto cultural y educativo de la sostenibilidad
Les paraules com ara sostenibilitat, amb tanta presència política i mediàtica, són sospitoses d’encobrir discursos s...
Camins escolars: cap a una aula de natura inclusiva
Possibilitar la presència de tot el grup classe en activitats de senderisme escolar tot aprenent i caminant junts és el repte que us pro...
Descubrimos. Encuentros
Repensar les ZER. Cap a on va l’escola rural catalana?
Les ZER van néixer just en començar la dècada de 1990. Van ser creades per solucionar unes problemàtiques i cobrir unes necessitats d...
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19 Carlos Velázquez Callado CEIP Miguel Hernández. Laguna de Duero (Valladolid) L...
Arizmendi, pedagogía de la confianza y arquitectura
El valor educatiu de l’esport paralímpic en el currículum d’educació física
Aquest article analitza el valor educatiu i sensibilitzador de l’esport paralímpic per a tot l’alumnat, independentment de si t&eac...
Treballem per competències a l’escola rural?
Des del treball de les aules a l'escola rural, hem intentat fer una reflexió: què, com, per què i per a què treballem? Quina és la r...