A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Aprendre a fer preguntes
Les preguntes són el motor de qualsevol investigació científica, perquè vehiculen i concreten allò que es vol fer o saber en funció...
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19 Carlos Velázquez Callado CEIP Miguel Hernández. Laguna de Duero (Valladolid) L...
Formar-se per canviar
Mestres que es troben en contextos professionals per compartir experiències, debatre propostes, discutir maneres de fer a l'aula, reflex...
Descobrint les potencialitats del jovent de Badalona Sud amb l’ApS
La formació és clau per al canvi i l'ApS ens dóna l'oportunitat d'incidir de manera transversal en el territori, atès que dóna respo...
¡Investigas tú! Valores de inclusión con perspectiva de género
¡Investigas tú! Valores de inclusión con perspectiva de género Iñaki Arana Arrieta Colegio Kurtzebarri BHI. Aretxabaleta (Gui...
Reseña: Estiramientos.
De què en diem “respecte”?
Parlar d'una educació que procuri atendre l'infant des d'un punt de vista respectuós envers els seus propis processos de vida no és pa...