Recuperant l’alè: famílies en desaceleració
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
La persona alfabetitzada pot prendre la paraula de manera més lliure
Ensenyar a llegir i a escriure no és només una qüestió tècnica. Ensenyar a llegir i a escriure, igual que qualsevol altra acció edu...
Temps d’escola, temps de vida
El text pretén presentar una reflexió sobre l'ús del temps en l'àmbit educatiu, des de la convicció que educar és una activitat len...
Retos actuales y desafíos inmediatos para una alfabetización física plena
Retos actuales y desafíos inmediatos para una alfabetización física plena Alberto Aibar Solana, José A. Julián Clemente Unive...
La formació en pràctica reflexiva i els equips directius del centres
La pràctica reflexiva esdevé un mitjà fonamental per transformar la pràctica educativa. Si la formació del professorat és únicamen...
WebTasks: cap a l’ús didàctic de museus virtuals com a recurs TAC
Els museus virtuals són portals web on es divulga un tema a través de diferents formats, amb un gran potencial com a eina docent. L'art...
Material para el alumnado: ¡RECopilemos!
Desafío LM
Desafío LM Un recurso para enriquecer la alfabetización física en el alumnado de primaria Marta Avellà Antón Colegio Sant Fra...