Carlos Maxi Bárcena: «El meu secret per explicar les matemàtiques és servir-me d´exemples se...
Encara que sigui el primer cop que hi parlo, el cert és que no el veig per primera vegada. Els seus vídeos a TikTok han fet furor i han ...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Bee-bot per a l’aprenentatge de la numeració
Al llarg dels darrers anys s’ha introduït la robòtica com a recurs per ensenyar continguts relacionats amb les matemàtiques i...
Uso de tiempos de la infancia y adolescencia
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Optimicemos la gestión del tiempo en las reuniones
Magnet, un regal per a la nostra escola
Us presentem una conversa a tres bandes que us ajudarà a conèixer el sentit, el procés i el treball que hem dut a terme a l&rsquo...
La alfabetización emocional en educación matemática: actitudes, emociones y creencias.