La gestió grupal preventiva a l’aula de secundària
Molts docents consideren que l’ambient acadèmic no beneficia l’aprenentatge i creuen que la responsabilitat és de l’al...
Connectant amb l’entorn. Comunitats amb lectura
El CEIP plurilingüe Poeta Avelino Díaz, de Meira (Lugo), ubicat en un entorn eminentment rural, pretén crear un clima de conviv&egr...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
¿Quién caza, el león o la leona?
Frato
Com recuperar el temps per aprendre quan l’alumne és el subjecte?
Aquest curs, et proposem tractar el desenvolupament competencial des d’una mirada personalitzada de l’aprenentatge. Comencem amb aquest a...
A la universidad, por el bachillerato o por la formación profesional
Sempre s'ha vist la universitat com un destí segur per als estudiants, com una mena de garantia per a guanyar-se la vida còmodament. Aix...
¿Permite el actual sistema educativo mejorar la enseñanza de la matemática en primaria?
Iniciaremos este artículo con una cuestión provocativa: ¿Y si el sistema educativo español ha llegado al límite de su potencialidad ...