«One day – one expression»
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
Notas sobre la enseñanza de la historia en Iberoamérica
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...
Exposiciones de fotografía y matemáticas
Nuestro arte de trovar quiere que vistamos las ideas con un rumor sonoro que, entrando por el oído, impregne toda la mente, dejándola e...
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Nuestro sistema de numeración
En aquest capítol es presenta una reflexió des de diferents perspectives sobre el nostre sistema numèric: el decimal (que constit...