La modelización de la velocidad y el mecanismo de las reacciones químicas
«One day – one expression»
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...
Notas sobre la enseñanza de la historia en Iberoamérica
Exposiciones de fotografía y matemáticas
Nuestro arte de trovar quiere que vistamos las ideas con un rumor sonoro que, entrando por el oído, impregne toda la mente, dejándola e...
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...