El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas
El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas AA.VV. Se presentan reflexiones sobre los desafíos de la formac...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Blog de l’OMEP: Derechos desde el principio L’Organització Mundial per a l’Educació Preescolar (OMEP) és una organitz...
L’avaluació, motor de l’aprenentatge?
Partekatuz ikasi: tutelatge entre centres a l’escola pública de Lekeitio
Mitjançant la seva participació en el projecte de tutelatge entre centres anomenat Partekatuz Ikasi, l’escola pública de Le...
Biblioteca de Aula. Libros. Encuentros. Webs
L’organització dels equips de centre
Una bona gestió dels equips de centre esdevé clau perquè el treball de la institució docent com a organització sigu...
Reforma educativa o reforma de l’educació?
Construint coneixement de forma compartida
Entre el professorat, es parla habitualment de la necessitat de coordinar-se, de prendre acords de forma. Quan parlem de treball en equip...