De l’ou com bota a l’ou com balla (o de com ens va fer ballar el cap)
En aquest article, s'hi explica com, a partir d'un fet accidental que ens va passar, amb el grup classe de cinquè B de l'IEA Oriol Marto...
Al CEIP El Viver hem aconseguit que la formació formi part de la vida del centre.
Aquest article és el resum del que hem fet per millorar les competències matemàtiques del nostre alumnat a partir d'un procés de form...
Pistes per a l’avaluació: Una altra avaluació
Entre els múltiples tipus d'avaluació que tenim al nostre abast, hi ha aquella que podem practicar a través de l'observació del joc.
El racó de construccions o de lògica matemàtica.
A les aules d'infantil, hi trobem, dia rere dia, moltes situacions que considerem fonamentals per realitzar certs aprenentatges que corre...
Ruta urbana: Hacer turismo de letras
Cambiando al servicio de la educación
Ecuaciones en 2.º de ESO desde la historia
Se plantea el trabajo de la resolución de ecuaciones, con una incógnita, de primer y segundo grado, en un curso de 2.º de ESO que, debi...
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...