El portafolio: instrumento de evaluación de los alumnos con necesidades educativas especiales
¿Por qué construir un portafolio?En un curso de Matemáticas de 3º de educación secundaria obligatoria nos enfrentamos ante el reto d...
La coordenada de reacción
Jugando en la clase con números
Aux amis de toute ma vie, délicieux et terrifiants, les nombres.François Le LionnaisLa esencia de la Matemática es su libertad.G. Cant...
La identitat com a reflex creatiu i educatiu: Pau Casals
Al present article, hi mostrem uns materials didàctics inspirats en la figura de Pau Casals. El projecte s’estructura al voltant de tres ...
Des del confinament busquem l´oportunitat de cuidar-nos. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Jugant amb el volum
Jugant amb el volum Els alumnes de l’assignatura Volum del batxillerat d’arts plàstiques afronten el repte de fer uns escacs a gran e...
Música: Cotidiáfons
Sobre la elección del manual didáctico de historia